House nästa

Roligaste ungarna jag har på jobbet, haha dom är så söta! Idag tappade en tjej sin tand under dansen, så hon kom med ett blodigt papper till mig, och en tand i andra handen. Vill as gärna berätta om en lite speciell person som dansar för mig med tja.. lite speciella moves.. men ska inte hänga ut stackarna på min blogg, haha men det är lika kul varje gång att se henne dansa med inlevelse och hela paketet. det ända som saknas är  rythm och känsla haha.

Adena är på audition i London för något, så vi hade vikarie idag. Hon är med i dansgruppen Skillz som är en fett tung dansgrupp i stockholm! Vi har stött på dom ett flertal gånger, och det är alltid lika kul att titta på deras moves, fett sköna!

Hon var iallafall fett tung på dancehall. Efter klassen (som det heter), snackade vi lite, hon tyckte jag var duktig och snabblärd. Hon sa att jag borde börja på house, som hon själv är riktigt grym på! Har faktist funderat på att börja på house, och nu när hon tycker att jag borde de fick jag ännu mer lust att börja. Hon vet lixom vad hon pratar om, och om hon ser potential i mig så varför inte?


Kommentarer
Postat av: Hej på diig

Hej Vendela!

Fick tips om din blogg så tog mig en titt förbi. Läste om det du skrev om Adena och skillz.

Vill bara se till att rätt ska va rätt, Adena dansar inte i Skillz.

Skillz består av Niki,Mei Li, Franci & Melpo. Vad har du fått d ifrån att Adena dansar med de? :p

Ha det bra tjejen ...

2009-08-29 @ 20:18:57
Postat av: Hej på diig

Hej igen... Förlåt hahaha läste inlägget igen och uppfattade inte det du skrev första gången, personen som nämnde det måste oxå läst fel... Ber om ursäkt, hehe....

2009-08-29 @ 20:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0