Mördarvecka på inngång

Jobbat idag med mina danselever. Dom fick slita hårt idag, haha det är ju bara ett träningstillfälle kvar innan showen!

Chilla lite med Hagge också, sen pluggat en aning! Denna vecka kommer bli ännu en mördarvecka och jag kommer inte ha något liv! Ååh palla.. Har tre prov och 5 feta inlämningsuppgifter! Pain fan. Man kan ju trösta sig med att vi slutar skolan om 53 dagar - frihet!! Dock varar friheten inte så länge, men den är jävligt efterlängtad!

Min bror är faktist rätt så skön ibland har jag märkt på senare dar! Trots att "din mamma" skämten är rätt så usla fick han till det rätt så bra!

- "Din mamma" är så fet att när hon simmar sjunger valarna, "We are a family".
- "Din mamma" är så fattig att hon springer efter sopbilen med hennes inköpslista.



Kommentarer
Postat av: yasmine

ojojojoj 8 saker alltså! Lycka till hörru!!

2009-04-19 @ 22:48:32
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0