Zumbas på Grandiosa!

Efter att ha vaknat upp hemma hos Mathilde efter en psykos-natt mår man prima haha. . Vi åkte till Celsius och stötte på "you know who", sen efter skolan rullade vi ner på stan igen. Vi åkte hem till mig, tillbaka till stan och sen till grand där vi dansade :) det gick bra fast det bara var jag, Mathilde och Binta :) Vi fick golvet att hoppa. Haha asså orka att det bara är skabbiga fjortisar som hänger på Grans, annat var det på min tid, haha! Ush asså riktiga porrdanser dom gör i kort kort kjol! Usssh gå hem och kolla på bolibompa!

Nu ska jag ägna tid åt Hareg som är här och som ska bo hos mig över helgen, kommer jag överleva ödet? Haha!

Bilder kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0