Dansfeber

Sitter nu ute i glashuset och tittar ner mot havet som ligger några meter från sommarhuset. Allt är helt stilla och solen skiner fortfarande! 

Har börjat längta efter dansen igen! Jag har svårt att sitta still, hur kan man vara så beroende? Jag börjar jobba om typ en vecka. Ska jobba som danslärare på tre ställen här i Uppsala, mer om det senare.

Dock kommer jag inte "gå på dans", alltså jag kommer inte ta egna kurser/klasser, vilket känns tråkigt eftersom det finns så mycket stilar jag vill utveckla mig i, som tex house. Men det får vänta, i år blir det cash money in the bank som gäller bredvid skolan. Får hålla mig tills USA innan jag tar klasser igen.. Eller iallfall till jag får mera tid åt det, typ efter studenten.

Nu ska jag koppla av och lyssna på lite hallelulia-musik och drömma mig iväg, adjooos!!



I feel like dancing, dancing!

Kommentarer
Postat av: sap

älskar din glada fina blogg :D

2009-08-24 @ 14:00:12
URL: http://lostyouth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0