Direktsändning

Just nu sitter jag på en buss påväg mot  Ö-vik. Jag ska på intensivkurs igen, fast denna gång är det två veckor och jag tar förhoppningsvis med mig mitt körkort hem eftersom uppkörning och teorin ingår.

Det sitter en tant, eller äldre dam som man säger bredvid mig här på bussen. Jag tror hon är rädd för mig, hon kanske inte har sätt en "brun" människa förut, eller så tyckte hon väll att jag såg farlig ut på något sätt. Hon mosar sig upp mot rutan hela tiden...stackarn, denna resa kan inte varit så bekväm för henne! När hon väl somnade trodde jag att hon hade dött eller så, hennes nacke hängde livlöst upp och ner, bara sådär. Men hon var självklart inte död, men tror allt att hennes hjärta hoppade ur led då "värdinnan" på bussen sa hej då i högtalarna, helt oväntat! Tantstackarn flög upp ur sittsen och såg helt skräckslagen ut! 

Själv har jag legat lite halvslappt i mitt säte, lyssnar på musik och sovit. Helt juvligt faktist. Tänkte fråga tanten om hon ville ha lite godis, men ville inte riskera att hon ställde till en scen eller så, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0