Födelsedagsklänning, check

Awii, vilken underbar dag jag har haft, trots att jag känner mig krasslig!

Jag, Binta och Jai åkte till Stockholm, köpte fresh hair, åt på kungshallarna (som blivit mitt hem och som äter upp mina pengar), och shoppade loss i Kista. Det känns skönt, har hittat min födelsedagsklänning iallafall, en sak mindre att tänka på. Inte för att jag letat, funderade på att ta på mig en strumpa eller så i sista hand om jag inte skulle hitta något jag gillat, men som tur var hittade Jai en tjusig hottie mama dress till mig typ i första affären, så orkade inte ägna tid åt att leta efter något bättre.

Nu är vi hemma igen, back in U-town som jag säger. Blir en Stockholm igen i övermorgon..Shit jag kan lika gärna flytta dit, är ju ändå där 24/7. VI sitter hemma hos Jai tillsammans med Isa och Hagge. Har nyss hjälpt Jai att färga hennes hår, och Hagge fixar Isas ögonbryn, Jai plattar mitt hår, Hagge ska få masage och jag vet inte vad. Beautyshop salong typ! Blir en film allderless strax så ska gå och ta en bra plats! Mwaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0