Försmak inför URF

Har just kommit hem från träning och annat skoj. Nu börjar dansen sitta och vi är taggade för URF.

Hittade ett litet inlägg på en tjejs blogg som handlar om oss. Jag fick en gullig kommentar av henne, så jag klickade mig in på hennes blogg så stod det sähär:

Men det är så mycket som jag missar det här året på urf. Det är en skit grym dans grupp. Eller 2 tjejer som jag sett lite då och då i videos. Dom ska uppträda där och hade velat se det. Tycker dom är grymma och jag själv älskar dans mer än allt. Tycker det är så jävla grymt att dom har kommit så långt med dansen. Uppträda på urf vore ju det bästa.


Tycker det är skit kul att folk uppmärksammar våran dans och vad vi gör.

Nu ska jag slå på en rulle och umgås med Chrille och Andreas!

Kommentarer
Postat av: ida

hopppas de va okej att jag la upp när ni dansade? annars är det bara och säga till om jag ska ta bort dom;)

2009-08-04 @ 22:35:09
URL: http://iamiida.blogg.se/
Postat av: Anonym

skit grymma ! :)

2009-08-05 @ 00:10:44
Postat av: Anonym

var kan man köpa handskarna som ni har? :)

2009-08-06 @ 20:58:29
Postat av: veendela

Tack så mky allihopa :) Hanskarna kan du köpa i punkshop i stockholm :)

2009-08-07 @ 13:35:17
URL: http://veendelaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0