Halkbanan!

Woohooo säger jag bara! Halkbanan var dunder! Man åkte runt som Bambi på hal is, eller som Binta i hennes gamla vinterskor!

Man fick köra en bil helt för sig själv (utan körskolelärare/handledare), och gasa på för fullt och sladda runt runt runt i kurrvor och göra olika övningar! Sjukt kul, skulle kunna göra det om och om igen!

Sen fick jag köra igenom två städer tillbaka i 110 :) Det var en knapp man satte på så körde bilen automatiskt i 110 hela tiden! Ett par gånger trodde jag att jag skulle dö i kurvorna! Det som gick runt i mitt huvud var typ "shit vålande till andras död", "kiss me throw the phone" (låten hade fasnat), och "jag dör, jag dör, jag dör". Det var inte bara jag i bilden utan jag fick köra full bil med en massa körskoleelever med, det var nog därför jag blev lite nojjig, men allt gick ju prima ändå!

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Åh, vad du är duktig!! :-)

2009-08-20 @ 16:50:10
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0