Hej då Sverige, hej då Rickard!

Att ta förväl är inte alltid kul, men det kan ju vara trevligt :)

En vän till mig, Rickard ska flytta till Kenya (nej han är så svensk man kan bli, med blont hår och hela paketet). Han ska plugga där ett år, så han åker om några dagar. Eftersom att Rickard är en av mina bästa killkompisar så bestämde vi oss för att träffas en sista gång innan han lämnar mig... och landet!

Vi käkade buffé på dragon palace och pratade en massa minnen från tidigare år! Hahaha alltid lika kul att få bekräftat hur djävulska jag och Mathilda var under grundskolan!!

Vår lilla dejt avslutades på varma gubben, och sedan följd jag med han till bussen! Buuhuu, hur ska detta gå?


Lycka till i Africa nu!! Show the people how white peoples dance... eller inte! :D Kyss och smek!!

Kommentarer
Postat av: mathilde

Show the people how white peoples dance... hahahahah dedäär känner jag igen

om man gör om lite där och var

2009-08-17 @ 19:08:41
URL: http://mathiilde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shit vad söt du är!!

2009-08-18 @ 21:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0