Im still standing

Dagens intesivgrej gick bra! Im still standing som man säger, och övningsbilen har ingen repa än! Jag måste erkänna att jag är duktig på att köra, men har inte börjat kolla på teorin än.. Kanske börjar bli dax?

Har även gått en kurs för 800 spenn! Den är obligatorisk och rätt så onödig om jag får säga det själv. Den heter riskettan och handlar om trötthet, droger och alkohol. Det hela gick ut på att man inte ska köra när man är trött, eller påvärkad av droger eller alkohol.. Det var något nytt. Dont blame it on the a-a-a-a-alcohol!

Hon som höll i föroläsningen hade överskottsenergi, värsta "cameltå" och pratade norrländska, vilket jag stör mig otroligt mycket på! Jag tycker att norrländsk dialekt är as fult, men visst kan jag klara av det till en viss gräns! Hon hoppade runt som en clown där framme och fick ingen respons.. pinsamt läge!
 
Imorgon är det dax för halkbanan, får se hur det går! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0