Mama Ghana Africa

Helt fucking underbart! Pappa told me att han just har bokat biljetter till Ghana! Shit vad jag längtar! Dock är det ett tag kvar, ska inte åka förns efter studenten, den 19 juni far vi, bye bye sweden!

Väntade på detta besked länge, hade funderat att åka med Binta och hennes family till Gambia i december, men nu vet jag ju att jag kommer åka. Weeii är helt glad, mina afrikanska rötter dansar i mig nu! Alla har en bit mama Africa i sig, tro det eller ej, men du har också det min vän!

Diggar refrängen! Mama Africa, wohoo here we come..soon!


Kommentarer
Postat av: mathilde

NEJ DU HAR INTE BARA JAG :D

2009-08-31 @ 21:34:20
URL: http://mathiilde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så javla grymma, stolt kusin här! (han som sjunger i början är min kusin ;))

2009-09-01 @ 21:53:29
Postat av: Amina

De är så grymma! Stolt kusin här ;)! (han som sjunger i början är min kusin)

2009-09-01 @ 21:55:14
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Härlig video och vad kul att du ska åka! :-)

2009-09-02 @ 19:08:23
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0