Min 18 års dag!!!

Idag fyller jag fucking 18 år!! Jag får alltså festa lagligt och göra mina beslut själv (vilket jag redan gör men nu kan jag dra på gränserna ännu mera!!). Shit pommes, denna dag har man väntat på ett tag :)

Hade födelsedagsfest igår, dunder, men det kommer upp vid tillfälle, tack alla underbara människor som gjorde mitt 18årsfirande kalas!

Hinner tyvärr inte skriva så mycket nu, för vi ska ner på reggaefestivalen strax, vi har artistband ;)

Denna låt ät tillägnad till mig själv, älskar denna låt och har en jädrans skojjiga minnen till den!! Hahaha!!


Kommentarer
Postat av: ida

gratttis och ha så kul på urf nuu :D

2009-08-06 @ 21:28:58
URL: http://iamiida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis sötiiiis!!

2009-08-07 @ 13:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0