Reggaeton SM semifinalen filmklipp

Kan ni tänka er att efter inte sovit ordenligt på flera dagar, gjort en massa fram och tillbaka varje dag! På fredag träna, sedan dansa i kungsträdgården på ung 08 och sedan vara vaken och gå och klubba för att sedan ställa upp i semifinal?

Vi skulle dansa 2 ronder fick vi veta, men det blev 6 :O Shit jag ville ramla ihop på marken och gråta, haha jag var skit trött! Filmklippen som syns här nere är från dom sisa ronderna, man ser att mitt ansikte redan avlidit och min kropp sakta kommer efter, haha dom första ronderna var ju naturligtvis bäst eftersom man hade power och ansiktsutryck. Men men så här ser vi ut i sista ronderna, ochdet räckte för att slå ut dom andra tjejerna :)


Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Ni är bara helt BÄST!! ♥♥♥

2009-08-16 @ 00:29:52
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Anonym

Blir inte förvånad om det blir du som tar hem segern, även om du dansar dancehall annars tycker jag du har vädligt bra känsla för Reggaeton du rör dig grymt:) Hejar på dig!!

2009-08-17 @ 13:01:02
Postat av: srdjan

hahah grym video;)..jag e med i finalen för killar..hoppas vi ses där;)...viva la kryssning ;)

2009-09-23 @ 14:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0