Skolstart... utan mig!

Idag börjar folket i skolan! Ettorna började dock för någon dag sen, men vi andra börjar idag! Shit kommer vara älst på skolan, hahaha ska mobba alla ettakladdare!! Mohaha!! Jag hoppas verkligen att det inte kommer några jobbiga fjortisfasoner till Celsius! Jag hatar verkligen fjortisar!! Uuuusssh!!



Ändå skönt att vara ledig en vecka extra än alla andra, då slipper man den där sega starten! När jag kommer blire party i klassrummen och festen kan börja!


Dock ser mitt scema riktigt jobbigt ut! Förutom att "körsång och ensamble" finns med på mitt scema, vilket jag blev mycket förvånad över, var kom det ifrån lixom? Så är det mycket "tänka och vara fokuserad", vilket inte är min bästa sida, men nu är det sista året, sen är jag fri - håll ut!! Studenten är efterlängtad! 


 

Kommentarer
Postat av: yasmine ♥

Alla har ensemble och körsång på sitt schema av ngn idiotiskt anledning :S

2009-08-20 @ 19:50:29
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0