Skoltrött!

Okey, har varit i skolan idag för första gången. Trean, sista året (hoppas jag haha), räknar dagarna till studenten och hoppas på bättre tider. Jag blev bemött av min klassiska klass och alla var helt gulliga, servade mig och jag vet inte vad.

Jag känner mig redan skoltrött, fast jag bara gick på tre lektioner. Fy fanken asså första gången jag funderar på att hoppa, men vafan har inte kommit igång med allt än, jag vänjer mig säkert.

Antar att jag bara är deprimerad för att mitt underbara sommalov är slut och jag måste vänta as länge till nästa lov. Jag har verkligen haft det perfekta sommarlovet, full rulle. Det ända som fattades var en utomlandsresa, men Gotland var som en för det var skit varmt hela tiden, varje dag. Perfekt.

Nu är jag och Mathilde hemma hos Hagge. Mathilde har lagat mat till mig, vågar man äta den? Får se vart kvällen för oss, men vi har en plan, och en reservplan! Ciiaao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0