Teoriprov, check!

Woho, I made it!

Nu kan jag kasta körkortsboken i väggen, teorin is over! Då är det värsta kvar - Uppkörningen!

Jag tog även en bild idag till mitt körkort, dock visste jag inte att man var tvungen att ta bilden förns man klarat både teori och uppkörning! Tanten i expliditionen sa att ja måste ta en bild innan jag gick och gjorde provet, jaa tänkte typ "what´ta fuck", men kilade ändå in i fotomaskinen (hade jag något val) för att kolla hur jag ser ut?

Asså nej nej nej tänkte jag, så här kan jag väll inte se ut på en bild, mitt hår stod åt alla håll, jag var helt svettig (efter att ha kutat runt halva stan för att hitta rätt under tidspress), och helt trött i fejjan efter sömnbrist fan.

Men vad skulle jag göra? Det var bara att facea blixten och se glad ut! Haha jag kommer klart ha de snyggaste körkortet om jag klarar uppkörningen och får kortet i handen. Kortet kommer bara visas för allmenheten i nödsituationer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0