Piercing and Stockholm

Back again!

Hahaha Stockholmstrippen har varit kalas och okalas! På vägen dit fick vi något ryck, så hela tågresan vart helt flummig och Hagge fick värsta rycket/paniken och slogs hejvilt som en galning, och efter en massa omständigheter låg vi alla och grät, halvkvävda och skrattandes! Shit, brukar inte skratta så att jag gråter, men nu gjorde vi alla det.

Vi vandrade på stan, till piercingstället. Jag var först ut och det gick bra. Hagge och Ice var as nervösa, ja var kolugn! Han som piercade var sliskig, hahaha alla höll sig för garrv + att vi hade blivit varnade att han var lite småsliksikg innan, han levde upp till beviset.

Det gjorde inte så ont, de gick så fort. Alla säger att naveln gör mycket ondare, men jag tycker inte heller att naveln gjorde så ont, och den gjorde jag när jag var typ 13-14 år.

Hagges piercing blev klar efter lite omständigheter, haha stackare.

Vi rullade ner på stan, sen träffade vi Binta, Jennifer och Nas. Ice blev sugen  på att pierca sig, så vi gick tillbaka igen. HAHAHAHAHAHAHAHA villken mission vi fick göra!! Asså knas, men vi fick som vi ville tillslut, och Ice tog sin första piercing.

Vi åkte på kvällen och träffade grabbarna och deras vänner!! Vi deckade typ 4-5, hallelulia!! Fick fetaste nocken av Hagge på henvägen, hon är sjuk. Alla deckade av garrv, men Hagge var livrädd för hon trodde jag skulle dö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0