Missy Elliot, Me like!

Missy Elliot är så fucking grym! Håller på att jobba på en koreografi med en av hennes låtar. Visst den är gammal men den är tuuung!! Hennes musikvideor sticker alltid ut, och det är alltid feta koreogfarier i dom, vilket är sjukt kul att titta på.

Hennes attityd är dunder, jag diggar henne hårt! En annan sak jag gillar med henne är att hon inte är en spinkidink som många av dagens artister där ben sticker ut lite här och där. Hon har bothy och visar upp den med klass! Hon är katt!! Hon är en av mina stora förebilder.

Love the way my ass bump bump bump bump bump bump
Keep your eyes on my bump bump bump bump bump



Kommentarer
Postat av: mathilde

spinkiiig är hon väll fan nu , smalare än mig hahaha

2009-09-01 @ 15:36:05
URL: http://mathiilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0