Nalukenge

Gjorde sjukt bra ifån mig idag på Ekonomiprovet, fick ju samma svar som klassens smartingar! Bra där Vendela, applåder!

Fikade med en gammal vän och danspartner idag, Aida Nalukenge (remember her name cuse she´s going to be famous, haha). Shit har inte träffat henne på hundra år, och det var så kul att ses igen! Vi hade så mycket att prata om och hon är så skööön!! Hahaha asså den där bruden kan alltid få en att skratta utan problem!

Fick även höra att hon visste folk som hade mig som förebild, wow haha känns lite sjukt att höra, men klart att man blir glad.. och en aning generad haha. Uppskattar det verkligen och jag har även märkt det här på bloggen att en och annan läsare ser upp till än, men why haha - why me lord?

Nu måste jag fan börja hänga med Aida igen, har saknat henne jätte mycket. Hon var faktist den första dansaren jag lärde känna, hon är grym. Bless allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0