Backstreetboys konserten

Omg, Backsteetboys ägde - vet inte ens hur eller vart jag ska börja! Men vi hade en jävla underbar kväll iallafall! Alla deras gamla låtar (från när man var en liten knodd) fick en att minnas den ljuvliga barndommen och alla fula minnen man har sen år tillbaka. Hahahahahaha ååååååååh!!!

Dom har förändrats, alla utom lilla Howie som aldrig syns haha. Han var den enda som såg "bättre" ut än innan. Nick var snyggare som ung men hans mittbena och pottfrilla hahahaha, nu har han blivit så vuxen. Brian däremot var as gullig nu, han ser verkligen ut som en liten pojke - så sööt! Kevin med ögonbrynen är inte kvar i guppen.

Jag som trodde att Aj skulle vara den heta (asså tro inte att jag tänder på BSB men ni måste tänka och mixa lite med den gamla goda tiden för att förstå vad jag mummlar om) eftersom min "typ" har ändrats en del under åren (thanks God), från Nick typen (var kär i Nick när jag var 6 år) till Aj typen (typ alltså, inte exakt- verkligen inte hahaha!!!), MEN han hade ju fan tappat hår! Hahahahahaha neeej stackarna, de förstörde verkligen hans utseende, han var ju fan rätt så kattig när man tänker efter hur han såg ut när dom var små/yngre.

Vilken underbar kväll, det var något man var tvungen att göra - BSB är ett måste! Inte för att jag lyssnar på dom nu, men ska helt äligt ta och tanka ner några av deras äldsta låtar till ipoden. Amen för BSB.

Sitt nu inte och tänk, asså vilken jävla tönt den där Vendela är som gick på BSB konserten, för jag veeeet att ni alla är avis på att ni inte ville sänka eran status och gå på den, I know you like it - meeen det är fan coolt, respekt!

Hahaha, bjuder på lite bilder, har så många så slumpar fram ett par:



Kommentarer
Postat av: Isabell

Dom var sååååååååååå bra:D::D:D::D:D:<33

2009-12-05 @ 15:37:37
URL: http://isabellarbil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0