Biosugen!

Åååh vad jag vill gå på bio! Har ju hamnat efter som tusan! Älskar att gå på bio, men har inte haft en minut över de senaste månaderna, tråkigt nog!

Känner att jag har en hel del filmer att ta igen! Bland annat dessa:

- New moon
- Flickan som lekte med elden
- Michael Jacksson´s - This is it

Kan ju hoppas att jag kan gå på en film innan jullovet åtminstonde, sen ska jag bannemig spendera hela mitt jullov på biografen, hahaha! Nej men serriöst, ja brukade ju ha sånn koll på grejerna, vad har hänt?

När jag var lite yngre hade jag alltid fullt med biobiljetter på lager, vann dom år efter år på olika talangjakter, haha det var tider de då var det minsann biomys varje helg!


Kom på att det snart är Lucia movie night! Det är ju höjdpungten runt luciatiderna!

Förra året fuckade den sista filmen upp sig, så vi alla fick massa biljetter som ersättnig, man ringde bara och sa att man var där, jag fick dubbla biljetter för att jag sa att jag och min syster gick (...NOT), hela uppsala bidrog med att SF nästan gick i konkurs eftersom ryktet spred sig fort och alla passade på att snylta till dig minst 5 biljetter i var, hahaha hoppas på en favorit i repris i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0