Dan före dan

Snart är det jul, kul kul kul!

Har pyntat granarna med mina syskon, jaa vi har flera granar en på varje våning haha. Det ligger massa inslagna grejer under, hårda och mjuka - jaa jag längtar tills imorgon.

Jul är kul, vissa tycker det är överskattat och slutar fira jul när dom blir äldre, but why? Jag tycker det är fränt med en dag på året där man samlas, släkt, familj och hela faderullan och ger varann pressenter och äter gott (okey jag är inte direkt galen i julmat, äter inte ens julskinka haha, men det finns ju annat att välja på :)).

Det är lika kul att få som ge. Nu får man ju typ det man önskar sig eftersom man önskar sig eftersom man önskar sig någon enstaka dyrare grej och sen inte så mycket mer, så de resterande paketen blir ju suprise :)



Men still, det är mysigt - även om det inte var samma sak som när man var liten och ringade in allt i leksakskatalogerna och grannen kom över utklädd som tomte, gamla goda tiden haha.

Vi har julmysfikat hundra gånger idag, och det är bara början - mormors bullar och kakor lixom, mumms!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0