Snabba frågor om 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Gått ut lagligt, fyllt 18 barre, piercat tungan, Vunnit Swedens official dancehallqueen (SM), dansat på Reggaefestivalen mm.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Minns det inte äns, tror inte jag lyckats hålla ett ända haha.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Yeah två par.

4. Dog någon som stod dig nära? Nej, thanks God.

5. Vilka länder besökte du? Hmm blev inte så mycket utanför Sverige i år, bara Finland. Men 2010 ska det bli allt från, London, Italien, USA och Ghana.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En solig student och Africa.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Har redan glömt, haha nej men massa massa, mycket dansgrejer som hänt och andra speciella tillfällen.

8. Vad var din största framgång 2009? Dansen och körkortet.

9. Största misstaget? Oj, don´t know.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Snuvig rätt ofta och lite knästryk ibland men annars bra.

11. Bästa köpet? Chris Brown konsertbiljetten.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Resor och överlevnad.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Japp, mycket!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Birthday sex.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Är alltid glad :D

16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer och åkt till nya ställen.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Datanördat mig?

18. Hur tillbringar du julen? Med släkt och familj.

19. Blev du kär i år? Hahaha neej tack.

20. Favoritprogram på TV? Diggar Runs house, sen lite andra realityserier och dansprogram.

21. Bästa boken du läste i år? Hatar böcker.

22. Största musikaliska upptäckten? Me myself and I -hahaha!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En stor laptop.

25. Något du önskade dig men inte fick? Nej, I got what I wanted.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade ferre natten till min födelsedag med massa underbara dansare och alkisar haha, sen på dagen var jag och herjade på Reggaefestivalen, kunde inte blivit bättre.

27. Sammanfatta ditt födelsedagsfirande med tre ord? Birthday sex haha.

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Japp, det kan alltid bli bättre, men vet inte hur haha.

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Väldigt färgglad och nitig haha.

30. Vad fick dig att må bra? Alla nära och kära, festandet och dansandet. Jag lever verkligen livet.

31. Vilken kändis var du mest sugen på? Chris Brown.

32. Vem saknade du? Min syster som flyttade till Australien och min kusin i New York.

33. De bästa nya människorna du träffade? Oj, har träffat så många underbara, men Jessica är jag väldigt glad att jag lärt känna. Sen alla i Finland, och många många fler :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Aaaww sötis!! <3 you

2010-01-05 @ 18:54:59
URL: http://jessicajasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0