Dance - Love & Basketball

Woho, Mathilde och jag har koreograferat idag. Vi blev inhyrda tlll ett evengemang i Stockhom som kommer äga rum nästa fredag i Stockholm, som bakgrundsdansare dårå. J & A ska sjuna, denna gång blir det hiphop. Dom var här och sjöng så fick vi höra låtarna, diggar beatet, får se hur det går,vi kommer ha ett träningstilfälle till bara. Mer om det när det närmar sig :)

Omg, omg jag är kääääär!! Kollade på en undrbar film igår - Love & Basketball. Tung, se den ni kommer fasna! Jag vet jag är hundra år efter, men den var så bra!!


Kommentarer
Postat av: Laura

Vad heter evenemaget? Fett nice ju!

Tack för film tipset oxå ^^

2009-12-09 @ 11:05:53
Postat av: Maria

haha förlåt men du e verkligen efter med filmen , haha jag älskar den !

2009-12-16 @ 20:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0