Jeremy´s house

Väl inne i Jeremys hus - hahaha spöökhuus! Han var inte hemma, vilket vi redan visste men det var scary. Omg vad kul det var, skrek rakt ut för att skräma Mathilde, och hon kastade sig ner på golvet under kylskåpet, och jag deckade av garrv, hahaha. Vi ränsade kylskåpet och lagade mat mitt i natten, spagetti, kött och bea.

Jag deckade i Jeremys säng, Mathilde (nattugglan) kollade på en hel film. Dock frös jag pungen av mig, vi visste inte hur man satte på värmen, så jag och Mathilde låg fan kors och tvärs över varann haha. Klockan 5 på natten fick Mathilde psykbryt och psykade mig. Filmen tog exakt slut och Jeremy stormade in igenom dörren och psykbrytet smittade av sig på mig med, haha psykosnatt.

Jag sov i mitten, i springan av sängen. Båda sängarna gled åt olika håll så jag kämpade hela natten med att försöka hålla fast sängarna med fötterna och armarna, ligga helt stilla och spänna hela kroppen för att inte flyga ner på golvet, skönt.. eller inte.

Vi degade i sängen hela dagen, David kom runt 4, det var då vi var tvugna att masa oss upp.


Kommentarer
Postat av: Laura

Guud vad fina ni är =)

2009-12-22 @ 22:26:06
URL: http://fluffyy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0