Jullov, finaly

Nu är det julloooov, wihoo!! Åt buffé tillsammans med ett gäng från klassen, + Mathilde, skit gott! Blev en thairesturang och det är ju aldrig fel. Vi har alltid som tradition att gå och äta tillsammans på bufféer efter avslutningarna. Klassen brukar få vänta på mig eftersom vi tidigare varje år har dansat på julavslutningen som alltid är helt sattsig, men i år pallade vi inte - nu för tiden tjänar vi ju laxar, även om det är en kul grej att dansa på julavslutningen, men neej vi palla inte i år, sorry Celsius haha. Bara en termin kvar nu för fan!!

Mathilde följde med mig och shoppade lite paket idag, har inte börjat än! Nu har jag bara två kvar, mammi och pappis pressenter. Mathilde hade som vanligt ryck, dagens ryck var att gå och sjunga "kommer du ihååååg" men en asirriterande dialekt och melodi om och om igen, och hela gränby kollade på oss eftersom hon vrålade ut hennes påhittade truddilutt mitt bland folket. Men jag är van.

Nu sitter vi i min källare framför brasan och tven, vi ska kolla på en film, sjunga singstar och kanske börja på en koreografi, vi får se hur långt vi hinner innan hon får ryck och skadar någon. Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0