Julrean

Jag tyckte julrean var en fopp, fans inte alls så mycket att handla som jag trott. Hittade lite simpla saker bara, fyra tröjor, halsduk och lite örhängen. Fast jag letade inte ihjäl mig direkt, både jag och Hagge var rätt trötta så vi orkade inte ta oss en djupare titt. Kan slänga upp vad jag hittat eftersom många vill att jag ska ha "dagens outfit" här, fast jag är lite anti. Ha inga höga förväntningar på plaggen, dom är helt vanliga.

För att vara lite positiv så har jag shoppat med mamma och syrran idag på IKEA. I love IKEA. Jag peka, mamma betala haha, nej riktigt så var det inte, men nästan! Jag köpte faktist lite saker själv, tycker det är roligare att betala själv, man känner sig vuxen och mer stolt över det man betalar för än att be om cash, i am indipendent. Kan ju slänga upp lite pictures på allt när jag monterat ihop alla grejer, när jag har tid :) Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0