Merry Christmas

Har haft en jättemysig jul med mat, paket, gemenskap och andra festligheter. Jag blev jättenöjd med allt jag fick, från klackskor, kläder, smycken, väska, filmer, parfym, cash osv, osv. Och välkomnar den nya ipoden, frågan är om jag har hjärta att dumpa min gamla trogne? Men svar ja, lite uppdatering på nya modeller måste man ju göra time to time. Lika kul att se allas reaktioner på deras pressenter :) I like chrismas.

Och tack för alla supersköna sms som rullat på under dagen, hoppas jag hann svara på alla :) Julmaten var faktist ovanligt god, vet inte varför, men det kändes som om allt inte ens fick plats på tallriken, kan berott på att alla var så hungriga när det var dax.

Mot kvällen kollade alla på film, en efter en somnade och gick upp. Tillslut var det bara jag och mina syskon vakna, så vi slog på en rulle till efter midnatt :) Flickan som lekte med elden blev det, så nu kan jag stryka ännu en film från min lista. Dock måste jag skriva till en film, luftslottet eller vad den heter, den sista filmen av "män som hatar kvinnor treologin".

Från mig till er en riktigt god jul och fortsättning, hoppas ni hade en lika fin jul som jag :) Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0