Morgonvurrpa!

Som ni märker har vi invarderas av snö! Ska inte klaga, bättre än slask och mörker - men det är ju livsfarligt!

Igår kväll när Cornelia var hos mig och plugga, och myste med ljus och tea bestämmde i oss för att ta sovmorgon, och komma direkt till provet (som för övrigt gick galant). Vi tog vår sovmorgon, och jag fick mitt straff haha.

Eftersom det snöade så mycket knöt jag en alibaba-knut runt mitt ansikte och huvud (av min sjal), tog Cornelia i handen och vndrade mot skolan. När vi skulle passera tågstationen (tågrellsen) började bommarna åka er och tuta, så jag vråla att vi skulle rusha, vilket vi gjorde (med min magiska alibaba-sjal-knut)! Bommarna åkte ner snabbare, och vi ökade farten, VIPPS, så låg jag på marken mitt på tågspåret, och Cornelia sprang vidare och decka av garv. Jag trodde dommedagen var inne, jag såg tågbommarna komma ner helt, och jag lgger på marken och asgarrvar. Omg, snö, snö, snö..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0