När ni sover, härjar vi i snön!

Mot midnatt fick jag ett mess, en inbjudan. Så jag hoppade in i bilen och körde några meter till min nästan granne - Mathilda.

Jag var ordentligt klädd för ett flertal turer på bulkan efter Cissi. Wiii, haha man satt på en bulka och höll i två ögglor, sen sprang Robin eller någon av oss med en söndertuggad gosedjurshund, Cissis favorit-tuggleksak så var det full fart frammåt, det gick så jävla snabbt, och man fick styra så gott det gick :) Jag gillar´t. Fett stark hund som palla dra oss om och om igen, det gick inte sakta heller, vi pratar turrbo. Pulka efter hund är grejer det.



Efteråt drack vi te, tände ljus och pratade, så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0