Nattåk!

Mitt i lördagsnatten drog jag och mina syskon Paula och Chrille tillsammans med Mathilda och Robin till Sunnerstabackarna och åkte pulka! Wiiiii, det gick förjävla snabbt asså! Vi hade dubbelpulka, bobb och andra åkgrejer men dubbelpulkan var lätt min favorit!

Det var ju kolsvart ute så vi såg ju inte när det kom några gupp överhuvudtaget, det kom lixom bara sådär, pladask så låg man i en stor snöhög och asgarrvade. Vi vrålade så högt när vi åkte ner fort som fan, looove it!!



Sjukt roligt, fick en att minnas den gamla goda tiden när man var en liten knodd och kämpade sig upp och ner för backen, och tröttnade aldrig. Vi var heelt slut efter en timmes åkande och avslutade kvällen/natten med en fet julfika i min mysiga källare framför brasan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0