Nytt jobb igen!

Woho, fick just ett samtal av chefen på Danscenter - im in! Jag ska alltså börja jobba där efter jul. Ska hålla två klasser på söndagar :) Slänger upp lite info när jag vet lite mer, tror klassen kommer heta dancehall/street, men som sakt jag vet inte så mycket just nu. Ska på möte lite längre fram, då får jag ju veta lite mer.

Detta betyder även att jag måste säga upp mig på ett av mina andra två jobb, men det ska bli kul att prova på något nytt - har bara lite dåligt samvete eftersom eleverna och föräldrarna så gärna ville att just jag skulle hålla klasserna nästa år också, men life sucks sometimes! Men jag är ändå superglad :) See you there, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0