Right here, right now

Så skönt, ligger och kollar på Runs house, älskar det så jävla sköna haha. Och det är så skönt att ligga här i källaren framför brasan och steka efter helgens festligheter.

Har fått några fribiljetter till Musikens hus ikväll av danscenter, en stor dansshow ska jag kolla på. Ska släpa med pappsen och Mathilde tror jag :) Ska bli kul att faktist kolla på en show och inte vara med i den :) Relax you know.

Nu ska jag röra ihop något, dusha och masa mig in till stan, to the show!



Showen var nice, Mathilde och pappa var ju perfekta teamet, hahaha fast i deckade ibland - alla var duktiga och gjorde bra ifrån sig, nybörjare som avancerad. Jag vet nu ungefär vad jag ska ha för nivå på grupperna jag kommer hålla efter jullovet. Ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0