Scary movie!

Brukar inte vara så rädd för rysare men igårkväll hoppade jag högt minsann. Vi hade film mys hos Mathilda, då vi alla (jag, Mathilda, Andrea och Robin) höll på att skita på oss. Kommer dock inte ihåg vad den hette men det handlade om en liftare som var helt störd, rästen kan ni ju lista ut själva haha, kaaaoos! Vi låg fan på varann och alla skrek och slängde sig åt ett varsitt håll varje gång det kom plötsliga scener.

Har just kommit hem från en pizzakväll med Hagge och Ice. Nu sitter hela familjen framför brasan och kollar på film tillsammans. Imorgon drar jag till Stockholm. Det är även där jag ska fira min nyår, kommer bli ett bra år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0