Sjukling igen!

Fasiken också, nu är jag sjuk igen! Palla! Har legat i badet ett bra tag med tända ljus och en film, mysigt det är inte ofta jag tänker på mig själv och bara är!

Ska kämpa för att hinna bli frisk till på fredag (impossible), vill inte att helgens planer ska förstöras bara för en snuva som leder till huvudverk och astma så att jag inte kan andas! Fiint! Buhuu, hur blir man frisk fort?

För övrigt blev jag lite snopen idag, när jag fick reda på att man bakgrundsbild bara är en sketen vit färg när jag i flera veckors tid trott att den är lila!! Inte heller vilken lila som hällst, en asball en oxå! Men nej nej, inget går som jag vill... Varför har ni inte sakt något? Haha!

Well borde plugga till morgondagens prov i redovisning och beskattning, men eftesom jag är sjuk så får jag unna mig en tv kväll tycker man ju! Adjos amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0