VIP premiär

Galen lillördag må jag säga! En ny klubb i Uppsala öppnades igår så det var galet mycket folk!! Dricka kostade 25 kronor, så vi passade på att shoppa loss. Brukar inte dricka i vanliga fall, men igår blev ett undantag :)

Trotts att musiken inte var den bästa, så hade jag jävligt kul på dansgolvet tillsammans med mina klasskompisar som jag var där med. Hela uppsala var verkligen där, fett fult - men kuuul!

Man träffade gamla ansikten hela tiden, det var faktist kul - helt värd kväll :) Vi gjorde allas kväll! Hoppade från gamla kompisar till ännu gamlare kompisar hela tiden, Uppsala in the building haha!

Lilla Binta dök också upp lite senare och självklart drog man en vals med henne också ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0