Africa on her shoulder blade.

Följde med mitt nervvrak till vän för att tatuera sig idag - nämligen Mathilde. Haha asså bruden är såå rolig, jag tyckte nästan synd om han som tatuerade! Mathilde gjorde en kontur av Afrika på skuldebladet där bak! Skiiit fiiiint! Det är nog faktist en av dom finaste tatueringar jag någonsin sätt, den var enkel, personlig och häftig. Afrika är ju ett väldigt fint land på kartan, speciell form lixom. Jag blev väldigt sugen på att göra något liknade, men mitt förnuft talar till mig och säger - Vänta några år! Shes got Africa, watching her back! Afrika är närmare än man tror! Haha! Lowiie tatuerade sig också, mycket vakert!



Myskväll hos Mathilda tillsammans med Andrea, Cornelia och Robin. Vi spelade nitendo wii, åt godsaker och kollade på film. Andrea kom in med en semla till mig, hon hade lagt kaviarr i min grädde.. Men det roliga var att jag inte gillar grädde så mycket, så jag petade bort hela, haha misslyckat min vän!

Kan knappt berga mig.. Vill fixa mitt hår nu nu nu.. Cingaling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0