Dansjobbet & bio-rio!

Hejsan svejsan mögelostar!

Idag började jag på mitt jobb. Det var faktist kul, och jag älskar salen vi är i. Det är ingen spegelsal men den är mystisk och gammaldags. Kan lägga upp en bild nästa vecka! Började drömma iväg där inne och fick för mig att jag skulle göra som Jessica Alba gjorde i filmen Honey - Do it for the kids lixom.. Men men!

Efter alla grupper jag undervisat åkte jag och träffade Treeeon - Andrea & Mathilda. Vi gick på bio och kollade på Mammut. Den var inte så bra, de hände inte så mkt, de blev lite spännande i slutet, men orka vänta hela filmen för att se slutet! Haha :) Vår treeeo har lite planer på G, men avsöjar inget här och nu.

Filmtime, natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0