Dilemma?

Jag har värsta dilemmat! Jag har blivit erbjuden ett jobb som danstränare, och jag kommer tjäna 150 kr/timmen, vilket är hel-nice! Jag jobbar bara på söndagar från 13.00-17.00, alltså fyra timmar! 600 kr i veckan för ynka fyra timmar, plus att det är ett jobb som jag kommer att gilla eftersom det är dans!

Det knasiga är att Unique har träning samtidigt som jag isånnafall skulle jobba! Ååååh!! De betyder att jag måste hoppa av Unique! Känns jobbigt att behöva välja, speciellt nu när man stortrivs i Unigue eftersom man lärt känna alla hel-sköna personer! De är lixom inte bara att börja i Unique hur som hällst, man måste gå igenom audition och allt innan!

Just nu lutar det åt att ta jobbet.. Jag är ju en fattig student som behöver cash lixom? What should I do?

Kommentarer
Postat av: Louise

Fan vad svårt, men du är så duktig på att dansa så du kommer komma långt hur du än gör! Vad du än söker kommer du komma in på, du har något som ingen annan har, kan det vara rythmen? DU är den skönaste dansaren jag vet! hoppas du har de lättare att välja nu :) Kram !

2009-02-05 @ 22:25:28
Postat av: Louise

Fan vad svårt, men du är så duktig på att dansa så du kommer komma långt hur du än gör! Vad du än söker kommer du komma in på, du har något som ingen annan har, kan det vara rythmen? DU är den skönaste dansaren jag vet! hoppas du har de lättare att välja nu :) Kram !

2009-02-05 @ 22:25:30
Postat av: Louise

Fan vad svårt, men du är så duktig på att dansa så du kommer komma långt hur du än gör! Vad du än söker kommer du komma in på, du har något som ingen annan har, kan det vara rythmen? DU är den skönaste dansaren jag vet! hoppas du har de lättare att välja nu :) Kram !

2009-02-05 @ 22:25:34
Postat av: en i mängden

så här är det om man jobbar med det man älskar så

försvinner det roliga och man kan tröttna ficksa

ett anat jobb och ha kul fråga binta får du se jobb=

jobbigt hej

2009-02-07 @ 12:58:39
Postat av: vendela

Louise: Tack så jätte mkt och kul att du gillar mitt gung, haha!



en i mängden: de beror på hur länge man jobbar med "det man gillar", man ska väll knappast jobba med det man "inte gillar"..eller? :) Vad ska jag fråga Binta?

2009-02-08 @ 22:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0