En trevlig kväll med storasyster

Cornelia var här ett tag efter skolan. Vi gjorde klart ett arbete och chillade.

Mamma sjutsade mig och syrran till Sf bio, och jag fick sitta i baksätet, så jag sjöng mycket högt och juvligt till abba som spelades i högtalarna! Tro det eller ej, men jag kan faktist ett och annat om abba eftesom mamma och Paula alltid gillat dom, och sen Mamma Mia kom ut har även pappa och min bror Chrille sjungit omkring på deras låtar!

När vi kom fram var de typ 5 min kvar innan bion skulle börja! Jag bjöd på bion :) Vi kom på att man inte kan gå på bio utan tilltugg, så vi rushade till närmaste godisaffären och handlade lite, och sen tillbaka till biografen. Vi kom klampande och flåsande in, satte oss på perfekta platserna och hann se lite reklam innan filmern började. Vi kollade på I taket lyser stjärnorna. Den var faktist bra tycker jag. Det måste vara en av dom ända böckerna jag nästan läst ut (obligatoriskt i skolan). Så jag fattade vad som skule hända. Sevärd film. Det satt 3 personer framför oss, och dom rågrinade i en scen som inte var så överdrivet djup, dom klängde på varann och snyfta och grina hög, haha jag och Paula skrattade ihjäl oss eftersom det var typ 10 pers i salongen! Haha mkt fult!

När vi skulle åka hem märkta jag att jag tappat mitt busskort, crap... Filmstaden är en olycksplats! Här om dagen tappade jag min mobil där, och nu mitt busskort! Får se om någon lämnar in de.. Det är nämlgen mitt skolkort.

Jag körde hem Paula på en källke som stod parkerad nära våran busshållplats, tror det är våran. Det gik skitfort och det var både kul och mysigt på samma gång. Just nu sitter jag och Paula och kollar på sex and the city tillsammans.. Jag vill inte att hon ska åka, tror det valkas syskonkärlek! Synd att jag har skola imorgon annars hade jag velat suttit uppe hela natten med henne. Men men... Ska börja spara pengar nu så jag kan åka och hälsa på henne :) Bidra gärna med en slant! Haha, tjenixeen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vaddå bjöd henne?? du har väll typ 10 biljetter :P

2009-02-12 @ 10:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0