Glädjehopp, framtidshopp!



Mamma ringde mig nyss och berättade att jag kanske ska få flytta till Australien nästa sommar,om jag vill!

Hennes kompis skulle nämligen flytta dit ett tag, och hon behöver en barnvakt som kan hjälpa henns son med läxor och laga mat och sånt, och jag blev erbjuden jobbet. Det är ju helt perfekt på alla sätt och vis!

1. Jag drar direkt efter studenten från tråk Sverige.
2. Jag ska bo i Cidney - där bor min syster också nu mera.
3. Jag jobbar som aupair hos en svenska och det blir lätt att komunicera.
4. Pengarna jag tjänar åkter jag till USA med för och utför mina framtidsplaner.
5. Får välja hur länge jag vill vara där, tror jag stannar ett år iallfall.
6. Soft jobb.
7. Sol och värme.
8. Nytt folk, slipper Uppsala människor - alla känner alla.
9. Äventyr, du blir kvar och ruttnar.
10. Solong suckers!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det heter aupair hahahahahaha

2009-02-16 @ 18:48:46
Postat av: evelina

haha det är verkligen så i Uppsala - alla känner alla! Sucks!

2009-02-24 @ 21:50:52
URL: http://evelinnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0