Inlägg av Hareg

Heej vendelas kära bloggläsare.

Vendela har precis lärt mig några av hennes sköna danssteg vilket fick mig att fundera på att börja dansa åt vendela i hennes nya grupp...vad tycker ni?

Jag och Puff har kollat på två dunder filmer. Den första är Save the last dance 2 som självklart är en dans film som alla andra filmer här. Andra filmer var GUESS WHAT? Step up 2 hahaha....jag och vendela har haft våra pratstunder om att flytta till USA men efter dem här filmerna har vi planerat att stick dit ganska snart.....I sommar ska jag och min familj åka på road trip till USA och puff ska med!! me like ;D



aja ska dra nu, heeejdå

- Puff och piff, vendela är bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0