Inspelning av musikvideo för MoFo

Hej!

Måste bara avslöja att det var Mathilde som la in inlaggen här nedanför! Haha visst de hon säger stämmer.. nästan iallafall! Haha Black sistah <3

Zumbas hade blivit förfrågade om att vara med i en musikvideo... igen. Vi skulle åka, men några timmar innan resadax bangade en efter en av olika anledingar, pussys! Haha :) <3 Men inget skulle få stoppa mig från att vara med, så jag messa Camille, så åkte vi tillsammans dit.

Man skulle vara där klockan 5, så vi rushade genom tunnelbanan och kom dit exakt klockan 5! När vi kom dit sa dom att dom skulle börja vid 7, så de var bra att vi var där tidigt (haha orkaa, vi som hade rushat och allt). Vi fick chilla i en stort rum medans, så vi gjorde oss i ordning. Ett gäng andra tjejer kom också in i rummet, dom skulle också vara med. Två av dom träffade jag på inspelningen av Contes video, en på inspelningen av Junior Natruals video, och den sista hade jag kännt när jag var liten. Dom var stört sköna och vi klickade direkt allihopa!


Det kom fler och fler (som inte skulle dansa men som bara var där *huuh?*), så alla dukade fram en massa alkohol på borden så man fick blanda och dricka hur mycket man ville! Musik spelades också så det blev typ förfest innan våran scen. Medans vi väntade chillade vi även i Lazees studio tillsammans med Dani (som var med i A-teens). Det var även andra "kändisar" där inne och dom jobbade på nya beats och rappade för oss. Stodion var jätte mysig, vitt fluffgolv och matchande inredning, och soffan var mega skön! Där satt vi och diggade med.



När det var dags för filmning tog vi scen efter scen osv. Camille spelar en "avensjuk biatch" och jag hennes vän, haha! Det ska bli kul att se när den är klar :) Eftersom vi började filma runt 10 på kvällen så hann vi inte spela in dom sista scenerna eftersom vi var tvugna att rusha till sista tåget back to Uppsala! Men vi är med lite här och där iallfall. Lägger ut den när den kommer, om säkert typ två månader eller ngt. Kul kul.





Vi skulle på ferre när vi kom hem, men vi var helt slut så mamma kom och hämtade oss halv 2. 

Imorse när jag ringde efter min mobil svarade en främling! Jag hade tydligen tappat den utanför filmstaden (mamma hämtade oss där), så den trillade nog ur fickan när jag satte mig, men som tur var hade någon av min kompisar (vet inte vem än men mega tack) ringt mig *den som hittat mobilen* och var nu påväg att möta personen som hittat den. Tusen tack min baby är snart i trygga händer! Haha! Over and out.

Kommentarer
Postat av: joanna :)

fan va kul, ring mej med nästa gång ;D <3

2009-02-09 @ 21:38:35
URL: http://messplace.devote.se
Postat av: joanna :)

kul :D ring mej med nästa gång ;D <3

2009-02-09 @ 21:39:27
URL: http://danceoholic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0