Meditering är vår grej.. NOT!



En bild säger mer än 1000 ord - Du är guldvärd.

Piff / Hagge har varit här och vandaliserat min tillvaro! Psykosfågel 24!

Vi skulle "meditera"/"yoga". Man måste vara ytterst serriös, men det var ju totalt omöjligt!

Hagge: Hur gör man när man mediterar?
Vendela: Ööhm.. ingen aning?
Hagge: Joo men tänker sig bort till ett nice place.. typ havet.
Vendela: Ööhm.. okey.

Några sekunder senare.

Vendela öppnar ögonen och ser att Hagge sitter och flaxar, Vendela försöker hålla sig medans Hagge är i sin egna värld.
Hagge: Tänk på titanic!
Vendela: HAHAHAHAHAHAHA, (kunde inte hålla sig) harmoniskt va?

Vi låg på golvet om och om igen, mitt huvud höll på att sprängas, jag kunde inte skuta skratta även fast det gjorde så ont, den där Hagge asså.. Hon är egen må jag säga. Ska inte nämna när hon helt inne i sin egna lilla värld gjorde så kallade balettrörelser på golvet! Haha, du gjorde min kväll!

Hagge: Asså nu är jag hög, jag känner det! (rökelserna + psykos)
Vendela: HAHAHAHAHA, reetard!

Kommentarer
Postat av: Hareg

hahahahahaha asså deet kändes verkligt!! vi måste testa det igen:D duu är bääst puff <3

2009-02-17 @ 13:47:09
Postat av: Amelie

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH ni e fett roliga <3

2009-02-17 @ 17:21:18
Postat av: cheyenne

FYYFAAAN VA JAG SAKNAR ER! <3

2009-02-18 @ 16:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0