Nyheter!

På torsdag drar jag till Vemdalen med Andrea och Mathilda, haha solong suckers! Det ska bli skit kul, skidor på dagen och på kvällen blir det after-skii (klubberii). Vi ska vara där ett par dagar, hoppas jag kommer tillbaka utan brutna ben eller så, vi sköter oss lixom inte alltid i backen, vi har egna regler - så varning för crazy m-fuckers i backen!

Jag ska träffa Paula en sista gång i morgon, eftersom jag inte kommer vara med och vinka av henne på fredag då hon åker. Hon sover inte hemma varken idag eller imorgon heller, men igår satt hon i min säng tills jag somnade :) Aaaw!

På fredag ska Zumbas dansa med en ny dans på Fyrisdagen i Fyrisskolan. Det är den allra första showen jag inte kommer kunna vara med i, haha känns helt sjukt eftersom jag varit med på var ända en! Men men, dom kommer göra bra ifrån sig, i can feel it in my bones! Make me proud biaatches! <3

Kommentarer
Postat av: yas.

du är jätteledsen över att du inte får vara med på dansen på fredag eller hur? ;)

2009-02-10 @ 21:31:05
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa fett :)

2009-02-10 @ 22:02:11
Postat av: joanna

linda malle?

2009-02-12 @ 19:54:37
Postat av: Vendela

jupp

2009-02-19 @ 12:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0