Battling och festerier!

Efter skolan fikade jag med Mathilda och Andrea på Wayns, det var mycket trevligt och vi planerade en top hemlighet! Kan tyvärr inte avslöja de hela än, men de kommer! Efter fikat åkte jag vidare och tränade Trinity inför deras tävling och sedan tränade jag med Zumbas. Haha det var länge sedan vi hade så här kul på en träning! Vi battlade mot varandra, kom på coolaste ideerna och allt! Det var skit kul! Malika, Looiie och Adjam var också där och körde lite med oss. Fett nice, de är såhär de ska vara i en grupp.


Vidare till Hengamehs 18 års ferre! Dans och allt under kvällen. Orkar inte skriva så mycket om den, men jag och Cheyenne kom hem till mig runt 3. Cheyenne är en guldklimp som bara ramlade ner från himlen bara så där? Låt bilderna tala! Speak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0