Chris Brown konserten - Jag är kääääääääär!

Hejsan alla ruttna människor som missade årets/mileniumets konsert!

Den här dagen kan inte beskrivas med ord!

Det började med att Jag, Joanna och Pernilla begav oss mot Stockholm med upptåget! Vi pratade en massa fula minnen och skrattade tills luften tog slut - No air, no air!

Vi kom fram till Globen, åt mat, kollade runt lite i gallerian och sen gick vi hem till mina kusiner som bor ca 50 meter från Globen. Vi dumpade våra väskor där och chillade i lägenheten med choklad och tv!  Det var lixom bara att kolla ut igenom fönstret och kolla ut på alla stackare som köat sedan sju på morgonen, och hur kön blev längre och längre i regnet!


När det var ca 30 minuter kvar innan insläppet gick vi ut (utan jackor - va hade en filt istället) till kön och ställde oss rätt långt fram där några kompisar stog. Vi släpptes in och ställde oss typ 8-10 meter från scenen! Alla var galna och mosade sig hit och dit lååångt innan han ens börjat! Folk hade lixom svimmat långt innan starten! Haha stackare! Jaja, Crossfire var förband, dom var sköna. När Chris Brown skulle börja hade jag lyckats mosa mig ända fram imitten av hela skiten ända fram till gallret! Kunde man få en bättre plats? Nej, jag hade den bästa platsen av alla i hela Globen! Suckers. Här är några få av bilderna jag tog. En massa filmklipp har jag också.



Han var så himmla sexig och snygg och underbar på alla sätt! Han är 1000 ggr snyggare i verkligheten än på tv! Jag lyckades till och med nudda han när han sprang förbi prubliken där framme, jag ska aldrig tvätta min hand! Det säääääxigaste han gjorde var när han "juckade" mot marken utan tröja! Asså då blev jag svimmfärdig!   

HAN ÄR SÅ FUCKING HEEEEEET!!!!!!!!!!
Jag tog massa fina bilder och filmade skit mycket, men efter ett tag kom jag på att jag skulle försöka njuta av att se han istället för att syssla med kameran. När han sjöng whit you (min favoritlåt) pekade han runt lite hej-vilt i prubliken, men jag lyckades faktist få ögonkontakt med han då han sjöng whit you och pekade på mig! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaw ja ville bara hoppa upp på scenen och tackla ner han och hålla fast han i all evighet! Säääxiga jävel! Han bjöd på sig själv och hela showen var dunder! Utstrålningen, ååh finner inga ord! Perfekt lixom.


Efter en av de underbaraste timmarna i mitt liv, åkte jag Pernilla och Joanna till min kusin och sov där själva. Mona skulle också komma men hon försvann..typ spårlöst försvunnen..

Ni som missade konserten har verkligen missat något! Jag ska ha han, så är de bara. I hate Rihanna.
So long suckers.

Kommentarer
Postat av: Joanna

förjävla fina bilder wenni! :D PUSs

2009-02-04 @ 15:32:01
URL: http://joannaarbil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0