Den där Cheyenne kan ta mig fan allt!

Cheyenne och jag vaknade ovanligt tidigt, typ halv 12. Vi gjorde iordning en fetingfrukost och letade fram skridskor till oss båda! Vi skulle åka med Hareg Piff, men de blev aldrig riktigt av - men de kommer flera gånger! Vi kollade på film och tv, sjöng, spelade gitarr, skrattade och bara var fula. Vi behöver inte sysselsätta oss med något speciellt för att ha kul! Så vi kollade på ett matlagningsprogram (haha nördar) sen så fick vi själva lust att laga mat! Så vi lagade stekt potatis och revbensspjäll med massa godheter i! Cheyenne got skills! Haha. Asså hon kan ju typ allt? Dansa, sjunga spela alla instrument, laga mat, få en att må bra osv. Kul att ha dig här <3

Nu ska jag vidare till Andrea för att äta middag med mina bästa vänner Mathilda & Andrea.

Kommentarer
Postat av: cheyenne

du e bara så bäst vendela

2009-01-11 @ 20:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0