Färgar håret!

Hejsan svejsan!

Just nu sitter jag här i mitt rum och lyssnar på lite musik och Sasha dushar! Jag har färgat håret på henne, och hon har färgat håret på mig, tro de eller ej! Jag har tröttnat på min förra färg, och vill prova något extremt! Sasha färgade från brunt till svart.. Jag visste inte vad jag skulle välja så jag tog de som förmodligen kommer se mäst knas ut - bara för att! Jag har färgen i nu, så jag kan inte ångra mig.. Alla påpekade just idag att jag hade en jättefin hårfärg, och då blev de ju ännu jobbigare att bestämma en färg! Men men nu kan jag inte göra något åt saken! Haha.. Jag har blond färg i håret mitt! Omg, ja kommer se ut som en blondin! Haha neej de kommer jag inte tack och lov eftersom mitt hår är mörkt så kommer de inte bli blond-blont! Snart ska jag skölja ur de, spännande.

Imorgon är de Chris Brown som gäller med Pernilla och Joanna! Sen blir jag kvar i Stockholm till söndag eftersom jag ska på release fest på lördag och ska bo i min kusins lägenhet tillsammans med tjejerna. Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0