Fikus med fikusarna!

Försov mig, missade min tandläkartid! Orka, de är bara för jag fortfarande är helt slut efter Zumbas night... Men jag fick en ny tid så de är lungan! Fikade men Mathilda, Andrea och Rebecka idag på waynes, sommarplaner och mycket annat.
Imorgon har jag slutprov i psykologi...jippiii... och som vanligt börjar jag plugga i sista sekund, så ikväll ska jag börja plugga! Ibland önskar jag att jag hade en superduper hjärna så jag slapp anstränga mina få hjärncellser som är kvar. Jaja de är bara att bita ihop, snart är de helg!

Paulas käre vän Linus har varit mycket hygglig och laddat ner Step up 2 till mig :) Och även massa andra filmer som överaskning! Weey film inatt alltså! Men först pluggish! Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0